ПУБЛІКАЦІЇ
Як комунікувати в продуктах лінійки BAS і 1С:Підприємство?

Система взаємодії - нові можливості платформи.

Все більше бізнесів підтримують ідею роботи співробітників на дому і гнучких графіків. Цьому також сприяють нові технології, що дозволяють працювати віддалено і проводити віртуальні відеоконференції.

Непроста ситуація в економіці привнесла багато змін в культуру бізнесу. Підприємцям нічого не залишається, окрім як перебудовувати робочий процес їх компаній в вкрай короткі терміни. Незважаючи на труднощі, вимушений перехід персоналу на віддалену роботу, в довгостроковій перспективі, виявиться благом. Робота поза офісом перестане бути вимушеним заходом, а перетвориться в свідомий вибір підприємців, зацікавлених в економії на витратах у вигляді оренди та обслуговуванні офісних приміщень, компенсації проїзду співробітників, витрат на канцелярські і побутові матеріали, витрат на телефонний зв'язок і інтернет.

Але організація віддаленої роботи в першу чергу кидає виклик технологічної оснащеності компанії. Найважливішу роль починають грати рішення, створені для спільної віддаленої роботи і спрощення комунікації співробітників. З міркувань зручності та безпеки, найбільш цікавими є ті з них, які інтегровані з існуючими системами підприємства. До таких в першу чергу варто віднести «Систему взаємодії».

Важлива перевага «Системи взаємодії» - глибока інтеграція з прикладними рішеннями на платформах «1С:Підприємство 8» і Business Automation Framework (BAF). Користувачі можуть обмінюватися посиланнями на дані всередині додатків на рівні платформи, при цьому вносити зміни в конфігурації не потрібно.

Навіщо потрібна система взаємодії?

«Система взаємодії» - це повноцінна система уніфікованих комунікацій, інтегруюча комунікаційні сервіси, різні канали і технології зв'язку. Вона дозволяє в реальному часі вести переписку в чатах, організовувати аудіо- і відео-дзвінки, обмінюватися файлами, демонструвати екран і вести контекстні обговорення документів. Безумовно, для цього є маса інструментів - месенджери, чати, системи відео-конференц-зв'язку, системи спільної роботи, електронна пошта, нарешті, телефон.

Проблема в тому, що зараз таких інструментів стало дуже багато і вам доводиться пам'ятати, з ким по якому каналу зв'язку можна зв'язатися, які канали потрібно перевіряти і як часто. Співробітникам доводиться думати про технологіях і каналах зв'язку, а не про свої завдання. Єдина система взаємодії, що об'єднує всі ці канали, дозволяє зняти цю проблему.

Система взаємодії надає кілька різних видів інтерактивної взаємодії.

По-перше, ви можете створювати тематичні обговорення, присвячені будь-якого питання: заходам, проектам, варіантів проведення корпоративу або наради

По-друге, ви також можете обговорювати питання ведення обліку, пов'язані з конкретними об'єктами даних: накладними, товарами, постачальниками і т.д. При цьому вся переписка буде відображатися у формі цих даних.

І, по-третє, при наявності мікрофона, ви можете дзвонити іншим користувачам. А якщо у вас і вашого співрозмовника підключені веб-камери, ви зможете ще і бачити один одного.

Як підключити систему взаємодії?

Щоб в інтерфейсі з'явилися елементи системи взаємодії, потрібно зареєструвати інформаційну базу в сервері взаємодії. Це робиться за допомогою стандартної функції Управління системою взаємодії.

У поточній реалізації ця функція являє собою простий діалог, за допомогою якого ви можете відправити запит на підключення до сервісу, отримати поштою код реєстрації, і ввести його в якості підтвердження.

Інтерфейсна частина системи взаємодії реалізована в інтерфейсі Таксі в тонкому клієнті, веб-клієнта і в керованому режимі роботи товстого клієнта. Для користувачів система взаємодії позначається словом Обговорення.

По-перше, в центрі сповіщень з'являється команда Обговорення.

По-друге, в заголовку форми об'єкта, поруч з кнопкою закриття, з'являється команда Обговорення.

Всі інструменти для роботи користувача з повідомленнями вже вбудовані в платформу і з'являються автоматично. І від розробників (програмістів), не потрібно ніяких дій для того, щоб користувачі почали обмінюватися повідомленнями.

Більш докладно про використання Системи взаємодії описано на порталі підтримки користувачів "Інформаційна система ІТС" або Ви можете дізнатися на нашій лінії консультацій.

ЛІНІЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ
+38 (0562) 33-73-49
+38 (066) 289-87-03
+38 (066) 289-87-02
+38 (067) 190-98-11
+38 (067) 190-98-63
НАПИШІТЬ НАМ:
hotline@softinform.com.ua
Читайте Також
// change key 6LeQbAkaAAAAAANip6CuCzTfppA9PIeYN9dWRZ-i
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.