Лінійка BAS

BAS Комплексне управління підприємством

Цены и тарифы
Заказать бесплатную демоверсию
Пройти обучение

BAS Комплексне управління підприємством – це комплексне рішення для управління та обліку малих і середніх підприємств, управлінські процеси яких вимагають чіткої координації і узгоджених дій декількох виконавців.

BAS Комплексне управління підприємством

ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ

Продукт автоматизує наступні види діяльності торговельного та виробничого підприємства:

  • Управління фінансами:

    • Планування та облік руху безготівкових і готівкових грошових коштів
    • Облік кредитів, депозитів і позик
    • Еквайринг (платіжні карти)
    • Гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря
    • Маршрути погодження заявок
    • Інвентаризація кас та банківських рахунків
    • Аналітична звітність з руху грошових коштів
  • Бюджетування:

    • Настроюванні види бюджетів і розширена аналітика
    • Моделювання сценаріїв
    • Підтримка декількох валют
    • Табличні форми введення і коригування
    • Економічний прогноз
    • Аналіз досягнення планових показників
    • Розширений фінансовий аналіз
  • Моніторинг та аналіз показників діяльності підприємства:

    • Побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників
    • Створення різних варіантів показників з можливістю порівняння
    • Моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних
    • Розширений аналіз фінансових результатів за напрямками діяльності
    • Різноманіття графічних форм аналітичних звітів
  • Регламентований облік:

    • Налаштування правил відображення господарських операцій для груп фінансового обліку
    • Облік фактів господарської діяльності відкладеним проведенням з контролем актуальності відображення
    • Оперативний контроль формування проводок для довільного документа
    • Автоматичне формування вихідних податкових накладних та додатків до них виходячи з номенклатурного складу документів відвантаження
    • Контроль повноти та правильності реєстрації вхідних податкових документів з точністю до ставки ПДВ і податкового призначення придбання
  • Управління персоналом і розрахунок заробітної плати:

    • Робота з персональними даними співробітників
    • Облік руху кадрів і зайнятості персоналу організацій, включаючи отримання уніфікованих звітних форм і внутрішньої аналітичної звітності
    • Організація роботи зі штатним розкладом
    • Робота з договорами підряду
    • Облік відпрацьованого часу із застосуванням різних облікових методів
    • Розрахунок заробітної плати персоналу з використанням різних систем оплати праці: погодинної (у тому числі тарифної), відрядної та їх різновидів
    • Використання показників ефективності діяльності організації і безпосередньо конкретного співробітника при розрахунку винагород за працю
    • Розрахунок утримань із заробітної плати, в тому числі за виконавчими документами
    • Нарахування інших доходів, не пов’язаних з оплатою праці, та доходів у натуральній формі
    • Проведення взаєморозрахунків з персоналом у готівковій та безготівковій формі, управління заборгованістю по співробітниках
    • Аналіз нарахованої заробітної плати з використанням внутрішньої аналітичної звітності
    • Отримання уніфікованих звітних форм
    • Обчислення регламентованих законодавством податків та відрахувань до фонду оплати праці
    • Формування регламентованої звітності із заробітної плати, як зведеної, так і персоніфікованої
  • Управління виробництвом:

    • Планування та забезпечення матеріалами виробничої програми місяця
    • Забезпечення матеріалами замовлення клієнта на виробництво продукції
    • Контроль і план-фактний аналіз витрат матеріалів
    • Облік багатопередільного виробництва напівфабрикатним і безнапівфабрикатним методом
  • Управління витратами і розрахунок собівартості:

    • Облік фактичних витрат підприємства за видами діяльності в необхідних розрізах в натуральному і вартісному вимірі
    • Оперативний кількісний облік ресурсів у незавершеному виробництві
    • Облік фактичних залишків незавершеного виробництва на кінець звітного періоду в необхідних розрізах
    • Різні способи розподілу витрат на собівартість продукції та виконуваних робіт, на виробничі витрати, напрямки діяльності, на витрати майбутніх періодів
    • Розрахунок фактичної собівартості випуску за період
    • Розрахунок відокремленої собівартості продукції, випущеної на замовлення клієнта
    • Надання даних про структуру собівартості випуску
  • Управління продажами:

    • Управління ефективністю процесів продажів і угод з клієнтом
    • Воронка продажів
    • Формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів
    • Використання регламентованих процесів продажів, бізнес-процесів управління складними продажами
    • Розширене управління замовленнями клієнтів, типові та індивідуальні правила продажів, оферти
    • Самообслуговування клієнтів
    • Управління торговими представниками
    • Моніторинг стану процесів продажів
    • Імовірнісна оцінка прогнозу продажів
    • Роздільний облік по партнерах (управлінський облік) і контрагентах (регламентований облік)
    • Автоматичний контроль ліміту заборгованості
    • Інвентаризація взаєморозрахунків
    • Моніторинг та класифікація простроченої заборгованості за набором параметрів
    • Розширені інструменти для формування статистичної та аналітичної звітності за станом взаєморозрахунків
  • Управління купівлями:

    • Оперативне планування купівель на підставі планів продажів, планів виробництва і невиконаних замовлень покупців
    • Оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання
    • Реєстрація та аналіз виконання додаткових умов за договорами з фіксованими номенклатурними позиціями, обсягами і строками поставок
    • Підтримка різних схем приймання товарів від постачальників, у тому числі приймання на комісію
    • Оформлення невідфактурованих поставок з використанням складських ордерів
    • Аналіз потреб складу і виробництва в товарах, готовій продукції і матеріалах
    • Наскрізний аналіз і встановлення взаємозв’язків між замовленнями клієнтів і замовленнями постачальникам
    • Аналіз наслідків, до яких може привести невиконання замовлень постачальниками (до зриву якого клієнтського замовлення може привести недопоставка товарів або матеріалів)
    • Планування купівель з урахуванням прогнозованого рівня складських запасів і зарезервованих ТМЦ на складах
    • Підбір оптимальних постачальників товару за їх надійністю, історією поставок, критеріями терміновості виконання замовлень, пропонованими умовам доставки, територіальним або іншими довільними ознаками і автоматичне формування замовлень для них
    • Складання графіків поставок і графіків платежів
  • Управління складом і запасами:

    • Складна ієрархічна структура складів
    • Управління адресним складом
    • Забезпечення та резервування потреб замовлень
    • Визначення та забезпечення страхових запасів
    • Облік багатооборотної тари
    • Управління інвентаризацією товарів
    • Статистичний аналіз запасів, зберігання результатів ABC/XYZ аналізу
    • Розрахунок прогнозованого попиту
    • Товари на складах за строками придатності
    • Управління доставкою
    • Товарний календар

Технологічні переваги

“BAS Комплексне управління підприємством” розроблена на новітній технологічній платформі Business Automation Framework, яка дозволяє:

  • забезпечити високу надійність, продуктивність і масштабованість системи;
  • організувати роботу з системою через Інтернет, в режимі тонкого клієнта або веб-клієнта (через звичайний інтернет-браузер), в т. ч. в “хмарному” режимі;
  • налаштовувати інтерфейс для конкретного користувача або групи користувачів, з урахуванням ролі користувача, його прав доступу та індивідуальних налаштувань.

Механізм функціональних опцій, реалізований у системі “BAS Комплексне управління підприємством”, дозволяє “вмикати” або “вимикати” різні функціональні частини прикладного рішення без програмування (зміни продукту).

замовити продукт
Потрібна консультація спеціаліста?
Зв'яжіться з нашим менеджером. Він докладно відповість на всі Ваші запитання.
Отримати консультацію
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.