наші досягнення, історія, цінності
ПРО КОМПАНІЮ
 Центр впровадження та автоматизації «SoftInform» (м. Дніпро) засновано в квітні 2003 року.

Основним видом діяльності компанії "SoftInform" є комплексна автоматизація систем обліку та управління підприємств різної структури і форми власності.

В основі роботи компанії лежить проектно-орієнтований підхід, який дозволяє реалізувати проект автоматизації в мінімальні терміни, в рамках бюджету і з необхідною якістю.

У нас працюють досвідчені сертифіковані фахівці. Ми маємо досвід роботи в різних галузях. Наша репутація говорить сама за себе, і ми пишаємося своїми відгуками.


Ми пропонуємо як типові рішення, так і власні розробки для підприємств оптової та роздрібної торгівлі, виробництва, туризму, сільського господарства, громадського харчування (ресторанів, кафе, барів), фармацевтичної, автотранспортної та експедиторської галузей, неприбуткових та бюджетних організацій .


Фахівці компанії мають досвід постановки і впровадження систем управління проектами, фінансового планування і бюджетування.


Список найбільш відомих клієнтів можна знайти в розділі "Клієнти".


Про те як знайти офіс компанії і як з нами зв'язатися Ви можете дізнатися з розділу «Контакти».

НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ
Член спілки автоматизаторів
РОЗРОБКА ТА ІНТЕГРАЦІЯ ПРОГРАМНИХ РІШЕНЬ
ТИПОВІ ГАЛУЗЕВІ РІШЕННЯ
ІТ-послуги з підтримки
ОРЕНДА ПРОГРАМ АВТОМАТИЗАЦІЇ
КОМПЛЕКСНА АВТОМАТИЗАЦІЯ

Компанія СофтІнформ успішно реалізувала сотні проектів для підприємств, що здійснюють свою діяльність у таких галузях: електроенергетика, сільське господарство, будівництво, гуртова та роздрібна торгівля, дистрибуція, харчова промисловість, текстиль, транспорт, телекомунікації, освіта, охорона здоров'я, громадське харчування тощо.

Член спілки автоматизаторів
 Ми входимо у Всеукраїнську Спілку Автоматизаторів Бізнесу (САБ), що об'єднує професіоналів в області автоматизації бізнесу, які використовують сучасні програмні продукти і платформи для автоматизації бізнес-процесів, включаючи програмні продукти і сервіси "BAS," 1С:Підприємство" та ін.

 САБ - одна з наймасштабніших громадських ІТ-організацій в Україні, які об'єднують ІТ-компанії, що надають професійні та якісні послуги в сфері автоматизації.,

 Члени САБ беруть активну участь у розвитку програм автоматизації бізнесу, поліпшення якості послуг і сервісів інформаційно-технологічного супроводу користувачів (ІТС), в підвищенні компетенцій фахівців і користувачів.

 САБ стежить за якістю наданих учасниками послуг, для цього вироблена єдина система стандартів якості роботи і просування послуг в сфері автоматизації.
НАДАННЯ ПІДТРИМКИ ПРОГРАМ
 Для надання якісних послуг замовникам ми дуже відповідально ставимося до розвитку наших компетенцій.

Наша компанія є провідним партнером в області інформаційно-технологічного супроводу, що підтверджується статусом "Сертифікований Сервісний партнер".

Цей статус підтверджує якість надання послуг з обслуговування програм та надання інформаційно-консультативної підтримки користувачів програм.

Усі без винятку спеціалісти компанії пройшли серйозний відбір, зобов’язалися постійно удосконалювати свої знання і сертифіковані відповідними органами.

 На час публікації цієї інформації ми отримали такі сертифікати:
 Бухгалтерський і податковий облік – 17 сертифікатів;
 Зарплата й управління персоналом – 13 сертифікатів;
 Бюджетування – 1 сертифікат;
 Консолідація – 1 сертифікат;
 Управління виробничим підприємством – 2 сертифікати;
 Платформа "1С:Підприємство 8" – 12 сертифікатів;
 Управління торгівлею – 18 сертифікатів;
 Інформаційно технологічного супроводу - 3 сертифікати;
 Технологічним питанням - 3 сертифікати;
 BAS ERP - 5 сертифікатів.
ТИПОВІ ГАЛУЗЕВІ РІШЕННЯ
 Галузева спеціалізація забезпечує істотне підвищення ефективності діяльності за рахунок хорошого знайомства з предметною областю і сприяє появі конфігурацій, добре відображають специфіку конкретних галузей.

  В даний час вже є рішення для підприємств елеваторної і хлібоприймальної промисловості, оптової торгівлі, сільського господарства, комунального господарства, для виробничих підприємств, спеціальний розрахунок зарплати і кадровий облік, а також різні утиліти і рішення, що надають додаткові сервісні возможності.
ІТ-послуги з підтримки
  Наші фахівці, із задоволенням допоможуть ліквідувати всі апаратні і програмні збої, зробити необхідну профілактику, визначити потенційно вразливі місця. Якщо у вас невеликий комп'ютерний парк, а вартість утримання IT-фахівця непорівнянна з потребами, то аутсорсинг погодинна технічна підтримка - найкращий варіант.

 Таким чином, ви зможете заощадити на утримання в штаті IT-фахівця, маючи при цьому можливість вирішити будь-які труднощі або збої.

 Якщо у вас є потреба в постійному обслуговуванні та технічної підтримки, ви зацікавлені в гарантованій і безперебійній роботі вашегооборудованія і ПО, то найкращим варіантом буде - абонентське обслуговування.
ОРЕНДА ПРОГРАМ АВТОМАТИЗАЦІЇ
 Кожен бізнес прагне максимально спростити робочі процеси і оптимізувати витрати на розвиток.

 Ми входимо в партнерську мережу "Оренда програм" і маємо право надавати програмне забезпечення в оренду на законних підставах

 1С:Підприємство в хмарі це є сервер, що дозволяє працювати з програмою через інтернет. Це рішення базується на технології SaaS, коли компанія не купує програму, а оплачує використання 1С:Підприємство як послугу. Іншими словами, компанія орендує даний програмний продукт.

 При хмарному розміщенні 1С:Підприємство встановлюється на віддалений сервер, до якого підключаються користувачі.  Компанія завжди знає ціну оренди сервера за місяць, що заздалегідь полегшує процес формування бюджету. Вартість оренди фіксована протягом усього терміну дії договору. Винятком, може бути, збільшення витрат пов'язане з витратами на підключення додаткових сервісів.

 Хмарна 1С: Підприємство доступна всюди, де є інтернет, тому розміщення в хмарі значно спрощує процес взаємодії між співробітниками, незалежно від того, де б вони не знаходилися.

 Передача даних відбувається по захищеному каналу HTTPS, цей спосіб використовують в онлайн-банкінгу, отже турбуватися про конфіденційність вашої інформації також немає необхідності.

 У хмарному рішенні можна легко відключати і підключати нових користувачів, що дозволяє значно заощадити на покупці ліцензій для кожного з них.

 Більше не потрібно чекати фахівця, який прийде в ваш офіс і оновить систему. Всі оновлення в хмарі встановлюються автоматично і не вимагають додаткового втручання.
// change key 6LeQbAkaAAAAAANip6CuCzTfppA9PIeYN9dWRZ-i
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.