Підтримка

Інформаційно-технологічний супровід (ІТС)

(ІТС) від компанії «СофтІнформ» – комплексне надання користувачам продуктів «1С:Підприємство» та «BAS» сервісів і послуг, спрямованих на підтримку рішень автоматизації в актуальному і працездатному стані протягом дії договору.

Ми надаємо регулярний та безперервний супровід усіх користувачів, яке передбачає розвиток функціоналу, надання інформаційної та консультаційної підтримки в залежності від обраного тарифу.

Чому варто працювати саме з нашою компанією

Завдяки нашим фахівцям (відділу програмістів з багаторічними досвідом, знаннями, а також виключно сертифікованим консультантам-аналітикам з великим стажем роботи) всі клієнти нашої компанії отримують:

  1. оперативну установку оновлень для будь-яких типових (недоопрацьованих) конфігурацій протягом 5-ти робочих днів з моменту виходу нового релізу;
  2. оперативну установку оновлень для будь-яких нетипових (доопрацьованих) конфігурацій від 1-го до 7-ми робочих днів (в залежності від розміру поновлення) після виходу нового релізу;
  3. якісні та індивідуальні розробки та доопрацювання звітів, друкарських форм, документів, довідників спеціально під кожного клієнта згідно запиту;
  4. настройку миттєвого обміну даними між конфігураціями або декількома базами однієї конфігурації;
  5. зширення функціоналу (можливостей програмного продукту клієнта);
  6. створення резервних копій для оперативного відновлення даних при виникненні несправностей;
  7. тестування блоків програми, доробок і т.п. на помилки і миттєве їх виправлення;
  8. на вимогу клієнта призначаємо права доступу певним особам (повні або обмежені);
  9. індивідуальний підхід надання консультацій щодо ведення обліку.

 

 

 

 

 

НАБІР ПОСЛУГ ТАРИФНИЙ ПЛАН
СТАНДАРТ КОМФОРТ КОМПЛЕКС ON-LINE (ІНДИВІДУАЛЬНИЙ)
Лінія консультацій СофтІнформ, з типових програмних продуктів, хв./день 30 60 90 За домовленістю
Доступ до оновлень типових конфігурацій програм (portal.bas-soft.eu)
+ + + +
Встановлення спеціалістами СофтІнформ оновлень для типових конфігурацій
1 база 2 бази 3 бази 4 бази
Доступ до довідкової інформації (its.bas-soft.eu) 24/7
+ + + +
Очні і відеосемінари щодо змін в законодавстві та їх відображення в програмах (Лекторій)
очні - 2 особи; відео - 1 особа очні - 2 особи; відео - 1 особа очні - 2 особи; відео - 1 особа За домовленістю
Сервіс для автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації (регістри, довідники, класифікатори, курси валют; календар бухгалтера) в типових конфігураціях (RDI Service) Безкоштовно Безкоштовно Безкоштовно Безкоштовно
Програма здачі звітності (FREDO-Звіт)
1 юр.особа 1 юр.особа 1 юр.особа 1 юр.особа
Персональні письмові відповіді на запитання від експертів і аудиторів з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку (Консультація аудитора), 12 консультацій / рік
Безкоштовно Безкоштовно Безкоштовно Безкоштовно
Обмін юридично значимими електронними документами (Сервіс FREDO-ДокМен), грн / міс Безкоштовно Безкоштовно Безкоштовно Безкоштовно
Індивідуальні рішення від компанії (звіти. Обробки), грн / міс
50 Безкоштовно Безкоштовно Безкоштовно
Індивідуальні консультації з ведення обліку, год. / міс
1 година 1 година 3 години За домовленістю
Розробка або доробка: звітів, друкарських форм, документів, довідників. Налаштування обміну даними між декількома конфігураціями або декількома базами однієї конфігурації. Адміністрування та розширення функціоналу програмних продуктів, створення резервних копій програм. Тестування доробок та усунення недоліків (багів). Встановлення оновлень (понад тарифний пакет). Призначення прав доступу певним особам за бажанням клієнта. Будь-які інші види робіт, грн / год 900 900 900 900
Вирішення питань за допомогою програм дистанційного підключення для віддаленого доступу до ПК клієнта, грн./ год. 720 720 720 720
Пактум.Контрагент для автоматизованого заповнення карток контрагентів на 3 місяці
600 600 600 +
FlyDoc для електронного документообігу юридично значущими документами
5000 5000 5000 +
Вартість супроводу
ПІВРІЧЧЯ, грн. 5400 10599 15776 За домовленістю
РІК, грн. 9900 19780 29440 За домовленістю
РІК (ПОМІСЯЧНА ОПЛАТА), грн. 900 2150 3200 За домовленістю
РІВЕНЬ ПОСЛУГ
ЧАС РЕАКЦІЇ РІВЕНЬ ПРОБЛЕМИ СТАНДАРТ КОМФОРТ КОМПЛЕКС ON-LINE (ІНДИВІДУАЛЬНИЙ)
НИЗЬКИЙ проблема не є критичною, вирішується спеціалістами в порядку черги 40 годин 32 години 24 години 18 годин
СЕРЕДНІЙ проблема є важливою, вирішується спеціалістами протягом доби або раніше - 24 години 18 годин 16 годин
ВИСОКИЙ проблема є серйозною, вирішується спеціалістами в найближчий час - - 10 годин 8 годин
НАЙВИЩИЙ проблема є критичною, вирішується спеціалістами в першу чергу - - - 4 години
СПОСІБ КОМУНІКАЦІЇ
Месенджер + + + +
Телефон + + + +
E-mail + + + +
Персональна лінія консультацій - - - +
Кількість відповідальних співробітників з боку замовника 1 2 3 За домовленістю

 

 

 

Потрібна консультація спеціаліста?
Зв'яжіться з нашим менеджером. Він докладно відповість на всі Ваші запитання.
Отримати консультацію
Відгуки наших клієнтів
Карпенко Тетяна
Гол.бухгалтер, ДП "Криворізьке ХПП" ДАК Хліб України

Автоматизований облік (1С:Підприємство) на нашому підприємстві введено з січня 2011 року, з типовою конфігурацією «Бухгалтерський облік». В грудні 2011 року прийнято рішення перейти на нову конфігурацію «Управління елеватором для України», гак як вона об’єднує бухгалтерський облік та оперативний облік зернового складу.

Для нього ми скористалися послугами ТОВ «СофтІнформ» і задоволені кінцевим результатом.

Працівники компанії професіонали своєї справи. Всі питання пов’язані з бухгалтерським, податковим за оперативним обліком зернового складу вирішувалися на високому професійному рівні. Співпраця з цією фірмою допомогла максимально відійти від ручної праці та повністю автоматизувати процес зернового обліку на елеваторі.

Відгук

// change key 6LeQbAkaAAAAAANip6CuCzTfppA9PIeYN9dWRZ-i
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.