СУПРОВІД
НАБІР ПОСЛУГ ТАРИФНИЙ ПЛАН
СТАНДАРТ КОМФОРТ КОМПЛЕКС ON-LINE
Лінія консультацій + Без обмежень Без обмежень Без обмежень
Оновлення для типових конфігурацій програми
+ + + +
Доступ до довідкової інформації на сайті its.1c.ua
+ + + +
Пактум.Контрагент для автоматизованого заповнення карток контрагентів на 3 місяці
600 600 600 +
Очні і відеосемінари щодо змін в законодавстві та їх відображення в програмах, доступ до відеоматеріалів (Лекторій)
+ +
+
+
FlyDoc для електронного документообігу юридично значущими документами
5000 5000 5000 +
Установка оновлень для конфігурацій
1 база 2 бази 3 бази 4 бази
FREDO-Звіт - програма здачі звітності, грн / міс
+ + + +
Обмін юридично значимими електронними документами
(Сервіс FREDO-ДокМен (базовий)), грн / міс
51 + + +
Програма M.E.Doc - 1 юридична особа, грн / міс *
162 + + +
Індивідуальні рішення від компанії (звіти. Обробки), грн / міс
50 + + +
Консультація аудитора, 1 консультація / рік
+ + + +
Індивідуальні консультації з ведення обліку, грн / год
1 година 1 година 3 години +
Розробка або доопрацювання: звітів, друкарських форм, документів, довідників. Налаштування обміну даними, адміністрування і розширення функціоналу, створення резервної копії, тестування і виправлення, установка оновлень, призначення прав доступу) грн / год 900 860 840 820
Підтримка 24/7
- - - по дог.
Бізнес-сніданок
- - - +
Вартість супроводу, грн
МІСЯЦЬ 700 2150 3200 по дог.
ПІВРІЧЧЯ 3450 10599 15776 по дог.
РІК 6450 19780 29440 по дог.
ПОНАД ПАКЕТНИХ ПОСЛУГ 900 860 840 820

* МІНІМАЛЬНИЙ ТЕРМІН 3 МІС.

РІВЕНЬ ПОСЛУГ
ЧАС РЕАКЦІЇ ЧАС ВИРІШЕННЯ ПИТАННЯ СТАНДАРТ КОМФОРТ КОМПЛЕКС ON-LINE
НИЗЬКИЙ повинна бути вирішена, але не є критичною 40 годин 32 години 24 години 18 годин
СЕРЕДНІЙ проблема є серйозною, але дозволяють перемикати або інший спосіб обходу - 24 години 18 годин 16 годин
ВИСОКИЙ проблема критична, але не настільки, щоб переходити в авральний режим - - 10 годин 8 годин
НАЙВИЩИЙ всі зацікавлені особи лишають свої справи і починають вирішувати цю проблему. Зазвичай робота ведеться в авральному (цілодобовому) режимі - - - 4 години
СПОСІБ КОМУНІКАЦІЇ
Месенджер + + + +
Телефон + + + +
E-mail + + + +
Персональна лінія консультацій - - - +
Кількість відповідальних співробітників з боку замовника 1 2 3 по дог.

 

 

 

Потрібна консультація спеціаліста?
Зв'яжіться з нашим менеджером. Він докладно відповість на всі Ваші запитання.
Отримати консультацію
Відгуки наших клієнтів
Карпенко Тетяна
Гол.бухгалтер, ДП "Криворізьке ХПП" ДАК Хліб України

Автоматизований облік (1С:Підприємство) на нашому підприємстві введено з січня 2011 року, з типовою конфігурацією «Бухгалтерський облік». В грудні 2011 року прийнято рішення перейти на нову конфігурацію «Управління елеватором для України», гак як вона об’єднує бухгалтерський облік та оперативний облік зернового складу.

Для нього ми скористалися послугами ТОВ «СофтІнформ» і задоволені кінцевим результатом.

Працівники компанії професіонали своєї справи. Всі питання пов’язані з бухгалтерським, податковим за оперативним обліком зернового складу вирішувалися на високому професійному рівні. Співпраця з цією фірмою допомогла максимально відійти від ручної праці та повністю автоматизувати процес зернового обліку на елеваторі.

Відгук

Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.