Ресторанний бізнес

Рарус: Керування рестораном, редакція 3

Ціни та тарифи
Замовити безкоштовну демоверсію
Пройти навчання
Ціна: 14 400,00

“Управління рестораном, редакція 3” автоматизує одиночні і мережеві підприємства будь-яких форматів і концепцій – ресторани, кафе, бари, їдальні, підрозділи харчування готельно-ресторанних комплексів, розважальних центрів та інші підприємства харчування. Також рішення підходить для автоматизації процесу обслуговування гостей в різних оздоровчих закладах, наприклад в лазнях і саунах.

“Управління рестораном, редакція 3” є рішенням класу front-end, може використовуватися як без бек-офісу, так і з бек-офісом, в якості якого може виступати продукт “Громадське харчування для України”.

“Управління рестораном, редакція 3” – це:

Багатофірмовий облік:

  • облік від імені декількох організацій на будь-якій кількості складів, управлінський облік по компанії в цілому;
  • оформлення документів від імені різних організацій (власних юридичних осіб);
  • механізм передачі товарів усередині компанії іншій юридичній особі (у разі оформлення документа «Реалізація товарів» своєму юридичній особі автоматично (по налаштуванню) буде формуватися документ «Надходження товарів»);
  • система префиксации об’єктів.

Ціноутворення:

  • необмежену кількість категорій цін;
  • зберігання цін постачальників;
  • можливість завдання і зберігання ціни в будь-якій валюті;
  • формування націнок і знижок, переоцінка.

Взаєморозрахунки і кредитування:

  • уявлення контрагента у вигляді групи юридичних осіб;
  • використання підсистеми «властивості об’єктів» для контрагентів;
  • ведення взаєморозрахунків в розрізах «контрагент», «договір», «угода»;
  • індивідуальна стратегія відвантаження і оплати для кожного контрагента або групи контрагентів.
Управління поставками:

  • оперативне планування закупівель, контроль оплати і постачання;
  • формування внутрішніх замовлень;
  • прийом на комісію.
Керування продажами:

  • поділ оптового і роздрібного документообігу;
  • облік послуг, що надаються;
  • розширений аналіз продажів;
  • реалізація товарів і страв з модифікаторами.
Управління складськими запасами:

  • облік по методам «ФІФО», «ЛІФО» і по «Середньому»;
  • облік додаткових витрат;
  • облік товарів за додатковими характеристиками;
  • переміщення, інвентаризація, списання, пересортиця;
  • розширена функціональність проведення інвентаризації: інвентаризація алкоголю, напівфабрикатів, розподіл мінусів.

Виробництво:

  • складання планів виробництва в розрізі різних характеристик обліку на основі аналізу даних про виробництво за попередні періоди;
  • порівняння планів виробництва по різних місцях реалізації страв і товарів компанії;
  • випуск продукції (страв, напівфабрикатів, комплексних обідів) з розрахунком собівартості;
  • облік можливих недовкладень продуктів при формуванні собівартості;
  • розгорнутий облік напівфабрикатів;
  • ручне коректування, додавання і видалення списуються у виробництво продуктів;
  • автоматичний двосторонній взаємозамінність аналогів;
  • підтримка різних технологічних карт (рецептур) однієї страви;
  • оформлення розукомплектації страв і оброблення товарів;
  • облік спецій;
  • облік за термінами зберігання;
  • облік сезонності;
  • спеціальний алгоритм перерахунку виробництва дозволяє врахувати надходження продуктів, введені «заднім числом», а також провести перерахунок їх списання у виробництво і переоформити первинні форми звітності, зокрема, внутрішні переміщення;
  • різні механізми розрахунку які рецептур;
  • зручний помічник підбору замін з урахуванням наявного складського залишку.

Аналітичні і фінансові звіти:

  • управлінський баланс;
  • доходи і витрати;
  • грошові кошти компанії;
  • взаєморозрахунки компанії;
  • аналіз випуску продукції;
  • аналіз перевитрати продуктів по днях;
  • калькуляційні картки за період;
  • звіт за собівартістю;
  • аналіз продажів;
  • ABC аналіз товарів.

Робота з торговим обладнанням:

прихід товару за допомогою сканера штрих коду або терміналу збору даних;
прихід вагового товару з використанням вагів з принтером етикеток;
інвентаризація товару за допомогою терміналу збору даних.

Календарне планування:

АРМ Коммунікатора – система планування будь-яких подій або дій в різних періодах: місяць, тиждень, день;
призначення завдання співробітнику або групі осіб;
система нагадувань і внутрішніх повідомлень;
прив’язка до графіків роботи співробітників.

Бюджетування:

  • підсистема обліку середньострокового планування (місяць, квартал, рік);
  • бюджет продажів, бюджет закупівель, бюджет руху грошових коштів, бюджет виробництва, бюджет накладних витрат;
  • кожен бюджет складається для конкретного підрозділу і сценарію планування;
  • бюджети, пов’язані з номенклатурою можуть бути складені як в розрізі номенклатури, так і в розрізі типів номенклатури;
  • включає механізми прогнозування та план-фактного аналізу.

Обмін даними:

  • завантаження даних про реалізацію товарів і страв з фронт-офісних систем
    РЕСТАРТ;
    Рарус: Ресторан + Бар + Кафе, редакція 1.5, українська версія;
  • обмін даними з фронт-офісними системами сторонніх розробників:
    UCS RKeeper v.6 (тільки завантаження даних про реалізацію)
    вивантаження даних в конфігурацію «Бухгалтерія 8 для України»;
    вивантаження даних в конфігурацію «Бухгалтерія підприємства 7.7» для загальної системи оподаткування.
Особливості ліцензування

Основна поставка «Управління рестораном, редакція 3» містить ліцензію на використання продукту на одному робочому місці.
Для роботи програми необхідна наявність встановленої платформи. В основній постачання програмного продукту «Управління рестораном, редакція 3» платформи немає. Ліцензії на платформу можна придбати окремо.

ЦІНА
ЗАМОВИТИ ПРОГРАМУ:
Рарус: Керування рестораном, редакція 3
Потрібна консультація спеціаліста?
Зв'яжіться з нашим менеджером. Він докладно відповість на всі Ваші запитання.
Отримати консультацію
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.