ERP-система

Організація ремонтної діяльності

Ціни та тарифи
Замовити безкоштовну демоверсію
Пройти навчання

Ключовими цілями процесу Організація ремонтної діяльності є: підвищення готовності обладнання до роботи, зниження витрат на підтримку його працездатності, установка єдиних регламентів забезпечення і фінансування ремонтних робіт.

Функціональні можливості:

  • Ведення обліку об’єктів ремонту.
  • Класифікація об’єктів ремонту за ознаками спільності складу паспортних характеристик, показників напрацювання, видів ремонту, режимів експлуатації.
  • Відстеження стану об’єктів ремонту, а також приналежність і розташування.
  • Об’єкти ремонту можуть бути вкладеними або вузлами інших об’єктів ремонту.

В процесі експлуатації об’єктів ремонту в систему ERP вводяться дані про напрацювання і виявлені дефекти.
Реєстрація дефектів в журналі дозволяє проводити аналіз і організовувати проведення планових та позапланових ремонтних заходів.

Можливості для виробничо-ремонтних служб:

  • дозволяє формувати графік ремонтно-профілактичної діяльності, який враховує, як зареєстровані дефекти, напрацювання, правила, так і непрогнозовані зовнішні обставини (позасистемні розпорядження);
  • підсистема тісно інтегрована з підсистемою виробництва. Об’єкти ремонту можуть бути пов’язані з виробничими робітниками центрами. При цьому заплановані ремонти обладнання впливають на доступність цього обладнання для виробничого планування.
замовити продукт
Потрібна консультація спеціаліста?
Зв'яжіться з нашим менеджером. Він докладно відповість на всі Ваші запитання.
Отримати консультацію
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.