Лінійка BAS

BAS Управління торгівлею

Ціни та тарифи
Замовити безкоштовну демоверсію
Пройти навчання
Ціна: 8 400,00

BAS Управління торгівлею – це сучасний інструмент для підвищення ефективності бізнесу торгового підприємства і дозволяє в комплексі автоматизувати задачі оперативного та управлінського обліку, аналізу і планування торгових операцій, тим самим забезпечуючи ефективне управління сучасним торговим підприємством.

Всі права на конфігурацію належать компанії “NetHelp” (Польща).

Рішення дозволяє:

  • збільшити продуктивність праці всіх служб торгового підприємства;
  • працювати з оперативною інформацією, яка відбиває поточний стан підприємства на даний момент часу;
  • швидко і в зручній формі одержувати звіти для прийняття рішень на різних рівнях.

Можливості програми BAS Управління торгівлею

“BAS Управління торгівлею”  автоматизує наступні напрямки торговельної діяльності:

  • планування та план-фактний аналіз продажів і закупівель;
  • управління продажами (включаючи оптову, роздрібну та комісійну торгівлю);
  • управління поставками;
  • управління складськими запасами, зокрема адресним складом за простою або ордерної схемою;
  • управління відносинами з постачальниками та замовниками;
  • управління замовленнями покупців і внутрішніми замовленнями підрозділів;
  • самообслуговування клієнтів через web;
  • правління взаємодією з клієнтами через торгових представників;
  • обробка претензій;
  • управління грошовими коштами, зокрема формування платіжного календаря;
  • облік і аналіз комерційних витрат;
  • управління взаєморозрахунками з замовниками, постачальниками і підзвітними особами;
  • аналіз цін і управління ціновою політикою;інтеграція з торговим обладнанням;
  • інтеграція з “Бухгалтерією для України”, “Роздріб для України”;
  • моніторинг тhttps://www.softinform.com.ua/solutions/rozdrib-8-dlja-ukraini/а аналіз ефективності торговельної діяльності.
 
Переваги
Відділ продажу Відділ закупівель

Менеджери з продажу

  • Планують продажу за своїм клієнтам/товарним групам на підставі статистики продажів за попередні періоди;
  • Ведуть базу потенційних і реальних клієнтів, сегментують клієнтську базу за різними ознаками (за регіонами, XYZ- і ABC-класифікації, за видами діяльності та інше);
  • Фіксують контакти та передпродажні переговори;
  • Обробляють замовлення покупців з усією супутньою інформацією (планові дати, оплати, відвантаження, умови поставки, ціни, знижки);
  • Погоджують виконання замовлень з відділом закупівель;
  • Контролюють надходження товарів під замовлення покупців;
  • Аналізують оплати та стан взаєморозрахунків за своїми клієнтами;
  • Ініціюють відвантаження.

Керівник відділу

  • Аналізує план/факт продажів і прибутковість продажів компанії в різних аналітичних розрізах (за підрозділами, відповідальними менеджерами, товарними групами, постачальниками тощо)
  • Аналізує контакти клієнтів
  • Аналізує клієнтську базу за різними ознаками (за регіонами, XYZ- і ABC-класифікації, за видами діяльності та інше)
  • Аналізує стану замовлень і взаєморозрахунків
  • Аналізує оборотність і прибутковість товарів, використовує аналітичні звіти для ведення пріоритетних товарів/товарних груп.

Відділ маркетингу

  • Можливість реалізації цінової політики: формування ціни і знижки, контроль за дотриманням цін, збереження та аналіз інформації про ціни конкурентів;
  • Управління відносинами з покупцями;
  • Сегментація.

Менеджери із закупівель

  • Моніторять потреби відділу продажів в товарах на закупівлю (який необхідний товар і коли);
  • Ведуть і контролюють оборотність товарів;
  • Аналізують попит на товари: які позиції мають підвищений попит або навпаки є ходовими;
  • Планують закупівлі (ранжуючи їх за товарними групами або постачальникам), для забезпечення незатовареності складу і, в той же час, забезпечувати потреби підприємства необхідними товарами своєчасно;
  • Автоматично формують замовлення: відбір для кожного виду товару постачальника, який надає найбільш вигідні умови щодо ціни, наявності та доставки;
  • Фіксують явки на витрачання грошових коштів.

Керівник відділу закупівель

  • Контролює менеджерів із закупівель;
  • Моніторить поточні і підсумкові плани підрозділу щодо закупівель;
  • Контролює і планує взаєморозрахунки з постачальниками, контролює виконання договірних зобов’язань за строками поставки, за кількістю поставлених, у межах договорів, товарів або матеріалів. 
Керівник підприємства Відділ бухгалтерії 
  • Має можливість бачити повну картину стану справ на підприємстві в звіті «Рапорт Керівникові», при чому, він бачить цю інформацію незалежно від того, знаходиться він в офісі або за його межами. Отримує інформацію у вигляді листа електронною поштою.
  • Керівник тримає руку на пульсі і постійно контролює стан взаєморозрахунків з постачальниками і замовниками, виконані замовлення, затовареність складу, наявність дебіторської та кредиторської заборгованості, поточну прибутковість за цими товарами, стан за наявністю грошових коштів і доступність товарів на складах;
  • Можливість контролювати роботу менеджерів за низкою показників: хто приносить максимальний прибуток, у кого найбільше спілкування з клієнтами, у кого найбільше невиконаних замовлень, у кого більша чи менша дебіторська або кредиторська заборгованості, хто і як уміє працювати із заборгованостями.
  • Бачить список затверджених заявок на витрачання грошових коштів і одним натисненням кнопки робить заповнене доручення, далі заповнює вивантаження платежів в систему «Клієнт-банк» і формує бухгалтерські проводки.
  • Відсутність необхідності введення первинних документів, оскільки: менеджери із закупівель вводять в систему інформацію про надходження товарів, менеджери з продажу — видаткові накладні, комірники — інформацію про рух товарів зі складів, виробничий відділ фіксує витрачені товари документами і податковими накладними, а випущену продукцію — документами і звітами виробництва за зміну. Бухгалтеру необхідно лише перевірити наявність і повноту документів, проконтролювати автоматичне заповнення рахунків, за якими формуються бухгалтерські проводки, та затвердити документ до формування бухгалтерських проводок, тобто провести з бухгалтерського та податкового обліку;
  • Зручні і прості форми для відображення первинних документів або для контролю цих документів;
  • Зручні форми стандартних звітів, для контролю проводок за рахунками, таким як оборотно-сальдова відомість, картка рахунку тощо;
  • Відповідальний за ведення податкового обліку аналізує відхилення сум з податкового та бухгалтерського обліку. Завдяки тому, що в стандартних звітах (аналіз рахунку, оборотно-сальдова на рахунку та ін) відразу видно суму за конкретною витраті бухгалтерського обліку, суму за цією ж витратою видно і за податковим обліком. Таким чином, контролювати розбіжності стає гранично просто. 

Складський відділ

  

Співробітники складського відділу

Інструмент для ведення карток складського обліку (прибуткові, видаткові, складські ордери).

Керівник складського відділу

  • Контролює рух на складі в оперативному торговому календарі;
  • Контролює фактичні рухи на складі;
  • Аналізує розбіжності і визначає відповідальних, за кожним з розбіжностей;
  • Контролює ключові показники роботи складу, такі як оборотність товарів. 
 
BAS Управління торгівлею
10 800,00
Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
4 200,00
Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
14 400,00
Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
27 000,00
Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
51 600,00
Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
126 000,00
ЦІНА
ЗАМОВИТИ ПРОГРАМУ:
BAS Управління торгівлею
Потрібна консультація спеціаліста?
Зв'яжіться з нашим менеджером. Він докладно відповість на всі Ваші запитання.
Отримати консультацію
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.