ПУБЛІКАЦІЇ
Початок продажів "BAS Комплексне управління підприємством"

Сповіщаємо про початок продажів прикладного рішення "BAS Комплексне управління підприємством", яке дозволяє забезпечити потреби в автоматизації підприємств різних галузей і видів діяльності. Використання даного рішення буде найбільш ефективним в умовах зростаючого бізнесу малих і середніх підприємств, управлінські процеси яких вимагають чіткої координації і узгоджених дій декількох виконавців.

Рішення "BAS Комплексне управління підприємством" буде цікавим для користувачів, які мають досвід роботи з комплексними конфігураціями попередніх поколінь, наприклад, "1С:Підпріємство 7.7. Комплексна поставка" або "1С:Підприємство 8. Управління торговим підприємством".

Всі права на програмний продукт "BAS Комплексне управління підприємством" належать компанії "NetHelp" (Польща).

ПОРЯДОК ПРОДАЖУ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ

Розповсюдження та впровадження програмного продукту "BAS Комплексне управління підприємством" ведеться тільки членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ) (див. докладніше http://www.unionba.com.ua/).

Програмний продукт постачається в електронному вигляді. У комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями.

Дистрибутиви програмних продуктів доступні після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС (https://portal.bas-soft.eu/).

ОСОБЛИВОСТІ ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСТАВОК ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ

Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.bas-soft.eu/ буде передано комплект електронної поставки, що містить реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту та його реєстрації, а також посилання на завантаження дистрибутива, документації та інших матеріалів, які включено до складу придбаного продукту.

Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус офіційного користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження правомірності володіння ліцензійним продуктом користувачеві достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки та мати документи, що підтверджують легальність придбання.

Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:

  • завантажити та особисто встановити продукт на комп'ютер користувача
  • переслати комплект поставки електронною поштою
  • зареєструвати продукт в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС за адресою https://portal.bas-soft.eu/, після чого в особистому кабінеті користувача з'являться посилання на завантаження дистрибутива та пін-коди, які необхідні для активації продукту

Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутива будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.

Документація та супровідні матеріали надаються у форматі ресурсу https://its.bas-soft.eu/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу бачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.

Для встановлення програми на комп'ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю "за один клік" або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.

Апгрейд

Придбати продукт "BAS Комплексне управління підприємством" на умовах апгрейда (окремо або разом з клієнтськими або серверними ліцензіями) можуть зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів:

  • всі версії продуктів на платформі 1С:Підприємство 7.7
  • всі версії продуктів на платформі 1С:Підприємство 8, які включають одну або декілька конфігурації:
    • Бухгалтерія
    • Управління торгівлею
    • Зарплата і Управління Персоналом
    • Управління невеликою фірмою
    • Управління торговим підприємством
    • рішення для бюджетної сфери
  • всі версії продуктів, які включають конфігурацію "BAS Бухгалтерія"
  • всі версії продуктів, які включають конфігурацію "BAS Управління торгівлею"
  • всі версії технологічних поставок

Ціна апгрейда обчислюється як різниця цін придбаного і переданого продукту плюс 27 грн., але не менше половини вартості продукту, що купується. Якщо одночасно з основною електронною поставкою купуються клієнтські або серверні ліцензії платформи, то в цьому випадку ціна апгрейда розраховується виходячи з вартості всього набору продуктів, що купуються.

Для виконання апгрейда необхідно повернути реєстраційну картку і користувацьку угоду і ключ захисту (тільки для продуктів з апаратним захистом) програмного продукту, з якого виконується апгрейд.

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Підтримка зареєстрованих користувачів програмних продуктів "BAS Комплексне управління підприємством" здійснюється Лінією консультацій за наявності договору Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС).

Консультації надаються з 9:00 до 18:00 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):

  • за телефонами:+38 (056) 33-73-49, +38 (067) 190-98-11 
  • електронною поштою: hotline@softinform.com.ua
Читайте Також
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.