ПУБЛІКАЦІЇ

Підтримка користувачів BAS доступна для ВСІХ!

Центр Впровадження та автоматизації СофтІнформ відкриває доступ до власної лінії консультацій та підтримку українському бізнесу в період тимчасових труднощів не залежно з ким Ви уклали договір.

Не зважаючи на те, що ми працюємо у віддаленому режимі, та за допомогою інструментів комунікації в Інтернеті та різних сучасних технологій ми можемо забезпечити своєчасну підтримку. Автоматизована система приймання звернень (телефоном, поштою, з нашого сайту) гарантує, що ваше звернення не залишиться поза увагою.

Спробуйте і самостійно оціните якість лінії підтримки BAS в СОФТІНФОРМ!

Як отримати консультацію:

  1. Зверніться до нас за допомогою:
    •  пошти - hotline@softinform.com.ua
    •  зі звернення з нашого сайту - www.softinform.com.ua
    •  телефоном: +38 (066) 289-87-03 +38 (066) 289-87-02 +38 (067) 190-98-11 +38 (067) 190-98-63
  2. надайте для отримання консультації наступну інформацію:
  • Прізвище та ім'я
  • Назва компанії
  • Регістраційний номер програмного продукту
  • ЄДРПОУ

УВАГА! Консультації здійснюються користувачам у яких на момент звернення діючий договір ІТС.

* Компанія залишає за собою право обмежувати кількість консультацій користувачам.

Читайте Також
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.