Лінійка BAS

BAS Малий бізнес

Ціни та тарифи
Замовити безкоштовну демоверсію
Пройти навчання
Ціна: 10 800,00

BAS Малий бізнес – це готове рішення для управління та обліку на підприємствах малого бізнесу. У програмі реалізовано все найнеобхідніше для нефіскального оперативного обліку, контролю, аналізу та планування на підприємствах з такими напрямами діяльності, як надання послуг (сервіс), підрядні (проектні) роботи, виробництво продукції, торгівля.

Функціональні можливості рішення BAS Малий бізнес

Функціональні можливості

  • База клієнтів
  • Банківські та касові операції, клієнт-банк, платіжний календар;
  • Розрахунки з контрагентами, персоналом;
  • Облік матеріалів, товарів, продукції;
  • Замовлення клієнтів, замовлення-наряди;
  • Планування та облік виконання робіт і надання послуг;
  • Планування та облік виробничих операцій;
  • Планування завантаження ресурсів підприємства;
  • Торговельні операції, в тому числі роздрібні продажі;
  • Облік персоналу, розрахунок управлінської заробітної плати;
  • Облік витрат і розрахунок собівартості;
  • Майно, капітал;
  • Доходи, витрати, прибутки і збитки;
  • Фінансове планування (бюджетування) і ін.

Запаси і склад

  • Роздільний облік запасів — власних товарів, матеріалів, продукції, а також товарів, прийнятих і переданих на комісію, і матеріалів, отриманих та переданих в переробку;
  • Облік довільних характеристик номенклатури (колір, розмір і т. д.), а також партій запасів;
  • Облік в розрізі осередків місць зберігання (зони, стелажі, полиці і т. п.);
  • Переміщення запасів (між місцями зберігання, видача в експлуатацію і повернення з експлуатації, списання на внутрішні потреби);
  • Резервування запасів (облік запасів і витрат в розрізі замовлень покупців);
  • Облік запасів в розрізі ВМД;
  • Використання ордерної схеми обліку запасів (прибуткові складські ордери, видаткові складські ордери);
  • Друк етикеток і цінників.
  • Підтримуються функції інвентаризації запасів і відображення результатів інвентаризації — оприбуткування та списання запасів.
 

Маркетинг і продажі

  • Операції з товарним асортиментом
  • Підготовка продажів і робота з клієнтами
  • Продаж зі складу та під замовлення
  • Відвантаження в кредит або по передоплаті
  • Реалізація товарів, прийнятих на комісію
  • Передача товарів на реалізацію комісіонеру
  • Може використовуватися в автоматизованих і неавтоматизованих роздрібних торгових точках
  • Підтримується ведення кількісно-сумового або сумового обліку
  • Звіт по рухах і залишках товару в роздрібних цінах
  • Звіт з продажу в роздрібних цінах
  • Підтримується формування і друк етикеток і цінників

Постачання і закупівлі

  • Реєстрація постачальників і контактної інформації
  • Зберігання цін постачальників і конкурентів, друк прайс-листа контрагента
  • Зберігання виду цін, виду знижки, види цін контрагента за договором
  • Зберігання інформації про користувача, котрий змінив ціну номенклатури контрагента
  • Реєстрація та зберігання списку контактних осіб контрагентів і їх контактної інформації 
  • Реєстрація подій при взаємодії з постачальниками та підрядниками — вхідні та вихідні дзвінки, листи, зустрічі та інше 
  • Оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання 
  • Формування графіків поставок
  • Розрахунок потреб в запасах, визначення дефіциту запасів, формування рекомендацій на поповнення запасів шляхом формування замовлень на виробництво або замовлень постачальникам
  • Підтримується функція реєстрації надходження додаткових витрат на придбання товарно-матеріальних запасів.

Роботи, послуги, виробництво

  • Управління даними про склад і технології виконуваних робіт і виробленої продукції.
  • План-графік виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг
  • Планування завантаження ресурсів підприємства
  • Реєстрація факту виготовлення продукції, виконання роботи, надання послуги.
  • Планування робіт співробітників
  • Реалізовано простий механізм виконання робіт і надання послуг з використанням замовлень-нарядів

Фінанси

  • Можливість ведення управлінського обліку
  • Отримання управлінського балансу
  • Формування та аналізу фінансового результату
  • Передбачено управлінський план рахунків і механізм формування управлінських проведень документів
  • Наявність таких звітів: оборотно-сальдова відомість, грошові кошти, доходи і витрати
  • Існує можливість реєстрації фінансових планів
  • Передбачені кошти для нарахування податків, введення і розподілу інших витрат, виклик процедури закриття місяця
  • «Монітор керівника» — призначений для контролю діяльності підприємства з боку керівника •

Зарплата і персонал

  • кадровий облік персоналу, включаючи співробітників
  • облік робочого часу (табель)
  • управлінський розрахунок заробітної плати співробітників підприємства
  • можливість формувати аналітичні звіти по розрахунках з персоналом, нарахування й утримання співробітників.

Мобільний додаток

  • Швидкий і зручний оперативний облік замовлень, в тому числі відбір замовлень за ознаками «неоплачені», «невідвантажений» та іншими критеріями 
  • Ведення бази покупців і постачальників з їх телефонами та електронними адресами • Облік боргів покупців і постачальникам
  • Облік товарів: залишки на складі, закупівельна ціна, ціна продажу, фотографії товарів
  • Облік оплати замовлень, звіт по руху грошових коштів
  • Використання камери пристрою, в якості сканера штрих-кодів
  • Розрахунок валового прибутку
  • Відправлення рахунків на оплату за e-mail і SMS
  • Друк звітів і документів на принтерах WiFi і Bluetooth
  • Підтримка російськомовного і україномовного інтерфейсів (мова інтерфейсу залежить від мови, що використовується на мобільному пристрої)

Обмеження базової версії “BAS Малий бізнес”

“BAS Малий бізнес. Базова” має ряд обмежень:

  • не підтримує ведення обліку операцій більш ніж однієї фірми в одній інформаційній базі;
  • при цьому є можливість ведення обліку декількох організацій в окремих інформаційних базах на одному комп’ютері
  • одночасно з однією інформаційною базою може працювати тільки один користувач
  • не підтримує формування друкованих форм регламентованої звітності індивідуального підприємця – реалізований тільки обмін з сервісом здачі електронної звітності “FREDO Звіт”
  • не підтримується зміна конфігурації, можна використовувати тільки типову конфігурацію і встановлювати її оновлення
  • не підтримується робота в клієнт-серверному варіанті
  • не підтримується робота розподілених інформаційних баз
  • не підтримується СОМ-з’єднання і Automation-сервер.

Якщо в організації виникне потреба ведення багатофірмового обліку в єдиній інформаційній базі, одночасної роботи декількох користувачів або з’являться інші задачі, які не вирішуються в рамках обмежень базової версії, то в цьому випадку організація зможе перейти на програму “BAS Малий бізнес” версії ПРОФ, яка не має зазначених обмежень.

 

Налаштування параметрів обліку

В процесі налаштування здійснюється:

  • реєстрація інформації по організаціях підприємства
  • реєстрація структури підприємства – підрозділів, складів
  • налаштування параметрів обліку
  • налаштування сервісних функцій
  • введення початкових даних за розділами обліку

“Помічник початку роботи” спрощує початок роботи з системою. З його допомогою користувач, переходячи від етапу до етапу, може заповнити облікові дані, ввести залишки на початок роботи і виконати основні налаштування програми. Є можливість відключення розділів обліку, які не використовуються на підприємстві, наприклад, облік зарплати або виробництва.

BAS Малий бізнес
10 800,00
BAS Малий бізнес. Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
4 200,00
BAS Малий бізнес. Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
14 400,00
BAS Малий бізнес. Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
27 000,00
BAS Малий бізнес. Клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
51 600,00
BAS Малий бізнес. Клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
126 000,00
ЦІНА
ЗАМОВИТИ ПРОГРАМУ:
BAS Малий бізнес
Потрібна консультація спеціаліста?
Зв'яжіться з нашим менеджером. Він докладно відповість на всі Ваші запитання.
Отримати консультацію
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.
// change key 6LeQbAkaAAAAAANip6CuCzTfppA9PIeYN9dWRZ-i
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.