Лінійка BAS

BAS Малий бізнес

Ціни та тарифи
Замовити безкоштовну демоверсію
Пройти навчання
Ціна: 8 400,00

BAS Малий бізнес – це готове рішення для управління та обліку на підприємствах малого бізнесу. У програмі реалізовано все найнеобхідніше для нефіскального оперативного обліку, контролю, аналізу та планування на підприємствах з такими напрямами діяльності, як надання послуг (сервіс), підрядні (проектні) роботи, виробництво продукції, торгівля.

Функціональні можливості рішення BAS Малий бізнес

Функціональні можливості

  • База клієнтів
  • Банківські та касові операції, клієнт-банк, платіжний календар;
  • Розрахунки з контрагентами, персоналом;
  • Облік матеріалів, товарів, продукції;
  • Замовлення клієнтів, замовлення-наряди;
  • Планування та облік виконання робіт і надання послуг;
  • Планування та облік виробничих операцій;
  • Планування завантаження ресурсів підприємства;
  • Торговельні операції, в тому числі роздрібні продажі;
  • Облік персоналу, розрахунок управлінської заробітної плати;
  • Облік витрат і розрахунок собівартості;
  • Майно, капітал;
  • Доходи, витрати, прибутки і збитки;
  • Фінансове планування (бюджетування) і ін.

Запаси і склад

  • Роздільний облік запасів — власних товарів, матеріалів, продукції, а також товарів, прийнятих і переданих на комісію, і матеріалів, отриманих та переданих в переробку;
  • Облік довільних характеристик номенклатури (колір, розмір і т. д.), а також партій запасів;
  • Облік в розрізі осередків місць зберігання (зони, стелажі, полиці і т. п.);
  • Переміщення запасів (між місцями зберігання, видача в експлуатацію і повернення з експлуатації, списання на внутрішні потреби);
  • Резервування запасів (облік запасів і витрат в розрізі замовлень покупців);
  • Облік запасів в розрізі ВМД;
  • Використання ордерної схеми обліку запасів (прибуткові складські ордери, видаткові складські ордери);
  • Друк етикеток і цінників.
  • Підтримуються функції інвентаризації запасів і відображення результатів інвентаризації — оприбуткування та списання запасів.
 

Маркетинг і продажі

  • Операції з товарним асортиментом
  • Підготовка продажів і робота з клієнтами
  • Продаж зі складу та під замовлення
  • Відвантаження в кредит або по передоплаті
  • Реалізація товарів, прийнятих на комісію
  • Передача товарів на реалізацію комісіонеру
  • Може використовуватися в автоматизованих і неавтоматизованих роздрібних торгових точках
  • Підтримується ведення кількісно-сумового або сумового обліку
  • Звіт по рухах і залишках товару в роздрібних цінах
  • Звіт з продажу в роздрібних цінах
  • Підтримується формування і друк етикеток і цінників

Постачання і закупівлі

  • Реєстрація постачальників і контактної інформації
  • Зберігання цін постачальників і конкурентів, друк прайс-листа контрагента
  • Зберігання виду цін, виду знижки, види цін контрагента за договором
  • Зберігання інформації про користувача, котрий змінив ціну номенклатури контрагента
  • Реєстрація та зберігання списку контактних осіб контрагентів і їх контактної інформації 
  • Реєстрація подій при взаємодії з постачальниками та підрядниками — вхідні та вихідні дзвінки, листи, зустрічі та інше 
  • Оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання 
  • Формування графіків поставок
  • Розрахунок потреб в запасах, визначення дефіциту запасів, формування рекомендацій на поповнення запасів шляхом формування замовлень на виробництво або замовлень постачальникам
  • Підтримується функція реєстрації надходження додаткових витрат на придбання товарно-матеріальних запасів.

Роботи, послуги, виробництво

  • Управління даними про склад і технології виконуваних робіт і виробленої продукції.
  • План-графік виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг
  • Планування завантаження ресурсів підприємства
  • Реєстрація факту виготовлення продукції, виконання роботи, надання послуги.
  • Планування робіт співробітників
  • Реалізовано простий механізм виконання робіт і надання послуг з використанням замовлень-нарядів

Фінанси

  • Можливість ведення управлінського обліку
  • Отримання управлінського балансу
  • Формування та аналізу фінансового результату
  • Передбачено управлінський план рахунків і механізм формування управлінських проведень документів
  • Наявність таких звітів: оборотно-сальдова відомість, грошові кошти, доходи і витрати
  • Існує можливість реєстрації фінансових планів
  • Передбачені кошти для нарахування податків, введення і розподілу інших витрат, виклик процедури закриття місяця
  • «Монітор керівника» — призначений для контролю діяльності підприємства з боку керівника •

Зарплата і персонал

  • кадровий облік персоналу, включаючи співробітників
  • облік робочого часу (табель)
  • управлінський розрахунок заробітної плати співробітників підприємства
  • можливість формувати аналітичні звіти по розрахунках з персоналом, нарахування й утримання співробітників.

Мобільний додаток

  • Швидкий і зручний оперативний облік замовлень, в тому числі відбір замовлень за ознаками «неоплачені», «невідвантажений» та іншими критеріями 
  • Ведення бази покупців і постачальників з їх телефонами та електронними адресами • Облік боргів покупців і постачальникам
  • Облік товарів: залишки на складі, закупівельна ціна, ціна продажу, фотографії товарів
  • Облік оплати замовлень, звіт по руху грошових коштів
  • Використання камери пристрою, в якості сканера штрих-кодів
  • Розрахунок валового прибутку
  • Відправлення рахунків на оплату за e-mail і SMS
  • Друк звітів і документів на принтерах WiFi і Bluetooth
  • Підтримка російськомовного і україномовного інтерфейсів (мова інтерфейсу залежить від мови, що використовується на мобільному пристрої)

Обмеження базової версії “BAS Малий бізнес”

“BAS Малий бізнес. Базова” має ряд обмежень:

  • не підтримує ведення обліку операцій більш ніж однієї фірми в одній інформаційній базі;
  • при цьому є можливість ведення обліку декількох організацій в окремих інформаційних базах на одному комп’ютері
  • одночасно з однією інформаційною базою може працювати тільки один користувач
  • не підтримує формування друкованих форм регламентованої звітності індивідуального підприємця – реалізований тільки обмін з сервісом здачі електронної звітності “FREDO Звіт”
  • не підтримується зміна конфігурації, можна використовувати тільки типову конфігурацію і встановлювати її оновлення
  • не підтримується робота в клієнт-серверному варіанті
  • не підтримується робота розподілених інформаційних баз
  • не підтримується СОМ-з’єднання і Automation-сервер.

Якщо в організації виникне потреба ведення багатофірмового обліку в єдиній інформаційній базі, одночасної роботи декількох користувачів або з’являться інші задачі, які не вирішуються в рамках обмежень базової версії, то в цьому випадку організація зможе перейти на програму “BAS Малий бізнес” версії ПРОФ, яка не має зазначених обмежень.

 

Налаштування параметрів обліку

В процесі налаштування здійснюється:

  • реєстрація інформації по організаціях підприємства
  • реєстрація структури підприємства – підрозділів, складів
  • налаштування параметрів обліку
  • налаштування сервісних функцій
  • введення початкових даних за розділами обліку

“Помічник початку роботи” спрощує початок роботи з системою. З його допомогою користувач, переходячи від етапу до етапу, може заповнити облікові дані, ввести залишки на початок роботи і виконати основні налаштування програми. Є можливість відключення розділів обліку, які не використовуються на підприємстві, наприклад, облік зарплати або виробництва.

BAS Малий бізнес
8 400,00

Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
3 300,00

Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
11 600,00

Клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
22 290,00

ЦІНА
ЗАМОВИТИ ПРОГРАМУ:
BAS Малий бізнес
Потрібна консультація спеціаліста?
Зв'яжіться з нашим менеджером. Він докладно відповість на всі Ваші запитання.
Отримати консультацію
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.
// change key 6LeQbAkaAAAAAANip6CuCzTfppA9PIeYN9dWRZ-i
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.