Лінійка BAS

BAS Service Desk

Ціни та тарифи
Замовити безкоштовну демоверсію
Пройти навчання

Програма “BAS Service Desk” – це потужне рішення, яке дозволяє підприємствам автоматизувати облік та управління зверненнями від співробітників до внутрішніх відділів підтримки або зовнішніх сервісних компаній. Завдяки цій програмі, компанії можуть ефективно керувати виконанням робіт, контролювати рівень сервісу відповідно до умов сервісного рівня (SLA) та забезпечувати виконання завдань з високою виконавчою дисципліною.

Продукт розроблений з урахуванням потреб різних підрозділів компанії, включаючи IT-службу, відділ експлуатації, логістику та інші. Він також підходить для роботи сервісних компаній будь-якого розміру, незалежно від їх організаційної структури. Цей програмний продукт забезпечує зручну та ефективну роботу як для малих майстерень, так і для підприємств з складною та розгалуженою структурою з головним офісом і філіями.

Переваги

Однією з головних переваг програми “BAS Service Desk” є його наскрізний бізнес-процес управління зверненнями. Це дозволяє підприємствам контролювати виконання завдань від початку до кінця, забезпечуючи виконання умов SLA та збереження високої якості сервісу. Крім того, програма підтримує управління рівнями сервісу SLA, що дозволяє встановлювати та контролювати терміни виконання завдань та забезпечувати своєчасну реагування на потреби співробітників та клієнтів.

Програмний продукт “Service Desk” є надійним інструментом для підприємств, які прагнуть підтримувати високий рівень обслуговування та ефективно керувати виконанням робіт. Він спрощує та оптимізує процеси заявок та підтримки, забезпечуючи кращу організацію, контроль та звітність. 

Функціональні можливості “BAS Service Desk”

Нормативно-довідкова інформація

Програмний продукт “BAS Service Desk” містить необхідні довідники за допомогою яких ви можете відобразити структуру вашого підприємства, створити каталог послуг, які будете надавати/ споживати, налаштувати зв’язок між категоріями послуг та виконавцями робіт.

Серед довідників, які містить система:

  • Контактна книга
  • Співробітники
  • Робочі місця
  • Підрядні організації
  • Категорії послуг
  • Рівні сервісу
  • Території
  • Співробітники та фізичні особи
  • Контактні особи підрядних організацій

Робота із зверненнями та нарядами

  • Автоматизація бізнес-процесу від надходження звернення до його закриття
  • Можливість налаштувань додаткових фільтрів при роботі зі зверненнями, зокрема по статусу звернень, робочому місцю, виконавцю, підрядній організації
  • Можливість спрямування звернення на виконання робіт як на працівників організації, так і на підрядні організації
  • Можливість прикріплення додаткових файлів для ілюстрації та конкретизації поставлених задач на будь-якому етапі виконання звернення
  • Можливість виконання, делегування, відміни та повторного виконання робіт в межах одного звернення різними виконавцями. Кожний етап обробки звернення фіксується та доступний для перегляду користувачам в залежності від налаштувань прав доступу
  • Можливість організації погодження виконання звернень для окремих категорій послуг
  • Гнучке налаштування виконавців – підрядних організацій з прив’язкою до робочих місць або територій (областей)
  • Гнучке налаштування відповідності окремих категорій послуг та виконавців/підрядних організацій
  • Можливість створення автоматичних нарядів на підрядні організації в залежності від категорії послуг та робочих місць
  • Гнучке налаштування рівнів сервісу SLA
  • Прив’язка звернень до робочих місць замовників чи виконавців
  • Автоматизована організація планового технічного обслуговування для списку замовників та списку робочих місць
  • Гнучке налаштування періодичності виконання планового технічного обслуговування
  • Розсилка електронних листів підрядним організаціям з описом необхідних робіт
  • Налаштування доступу до звернень користувачів в залежності від робочого місця та прав користувачів

Можливості контролю виконання робіт

  • Аналіз стану виконання робіт в розрізі категорій послуг, замовників, виконавців
  • Реалізовано контроль за виконанням робіт по зверненнях на кожному з етапів
  • Контроль за дотриманням умов SLA
  • Історія кожного етапу виконання звернень з зазначенням виконавців та часу обробки звернення

BAS Service Desk
26 400,00

BAS Service Desk клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
3 300,00

BAS Service Desk клієнтська ліцензія на 5 робочих місць
11 400,00

BAS Service Desk клієнтська ліцензія на 10 робочих місць
21 600,00

BAS Service Desk клієнтська ліцензія на 20 робочих місць
41 100,00

BAS Service Desk клієнтська ліцензія на 50 робочих місць
100 800,00

ЦІНА
ЗАМОВИТИ ПРОГРАМУ:
BAS Service Desk
Потрібна консультація спеціаліста?
Зв'яжіться з нашим менеджером. Він докладно відповість на всі Ваші запитання.
Отримати консультацію
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.
// change key 6LeQbAkaAAAAAANip6CuCzTfppA9PIeYN9dWRZ-i
Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.