Підтримка

Інформаційно-технологічний супровід (ІТС)

(ІТС) від компанії «СофтІнформ» – комплексне надання користувачам продуктів «BAS» сервісів і послуг, спрямованих на підтримку рішень автоматизації в актуальному і працездатному стані протягом дії договору.

Ми надаємо регулярний та безперервний супровід усіх користувачів, яке передбачає розвиток функціоналу, надання інформаційної та консультаційної підтримки в залежності від обраного тарифу.

Тарифні плани для рішення GES (елеваторні конфігурції) за посиланням  https://elevator.com.ua/support

Чому варто працювати саме з нашою компанією

Завдяки нашим фахівцям (відділу програмістів з багаторічними досвідом, знаннями, а також виключно сертифікованим консультантам-аналітикам з великим стажем роботи) всі клієнти нашої компанії отримують:

  1. оперативну установку оновлень для будь-яких типових (недоопрацьованих) конфігурацій протягом 5-ти робочих днів з моменту виходу нового релізу;
  2. оперативну установку оновлень для будь-яких нетипових (доопрацьованих) конфігурацій від 1-го до 7-ми робочих днів (в залежності від розміру поновлення) після виходу нового релізу;
  3. якісні та індивідуальні розробки та доопрацювання звітів, друкарських форм, документів, довідників спеціально під кожного клієнта згідно запиту;
  4. настройку миттєвого обміну даними між конфігураціями або декількома базами однієї конфігурації;
  5. розширення функціоналу (можливостей програмного продукту клієнта);
  6. створення резервних копій для оперативного відновлення даних при виникненні несправностей;
  7. тестування блоків програми, доробок і т.п. на помилки і миттєве їх виправлення;
  8. на вимогу клієнта призначаємо права доступу певним особам (повні або обмежені);
  9. індивідуальний підхід надання консультацій щодо ведення обліку.

Пакет супроводу ІТС ПРОФ призначений для компаній, які хочуть отримати комплексне рішення для підтримки програмного забезпечення та ведення бухгалтерського обліку.

У межах пакета ви отримаєте:

  • регулярні оновлення програмних продуктів та їх встановлення;
  • консультації та пояснення з роботи в програмах — самостійно через Портал ІТС або за допомогою наших спеціалістів на Лінії Консультацій;
  • можливість подавати звітність та обмінюватися документами з контрагентами через сервіси Fredo Звіт і ДокМен;
  • доступ до консультацій аудитора та участь у навчальних семінарах «Лекторій» для вирішення більш складних питань з обліку.

Пакет супроводу ІТС СТАНДАРТ — це оптимальне рішення для компаній, які працюють із типовими (незміненими або частково доопрацьованими) конфігураціями BAS:

  • BAS Бухгалтерія ПРОФ, BAS Бухгалтерія КОРП, BAS Управління торгівлею, BAS Малий бізнес, BAS ЗУП, а також з галузевими рішеннями, такими як BAS АГРО. Бухгалтерія, BAS Будівництво. Бухгалтерія, BAS Управління автотранспортом — у межах до трьох інформаційних баз.

Цей пакет підійде компаніям, які:

  • потребують індивідуальних консультацій чи навчання;
  • мають запит на незначні доопрацювання або покращення функціоналу системи, що не передбачені стандартним пакетом ІТС ПРОФ.

Пакет супроводу ІТС КОМФОРТ створений для компаній, яким потрібен максимально індивідуальний підхід у супроводі та розвитку інформаційних систем.

Основні переваги:

  • підтримка будь-яких конфігурацій BAS — як стандартних, так і доопрацьованих;
  • робота з трьома і більше інформаційними базами;
  • розробка та вдосконалення функціоналу під конкретні завдання бізнесу;
  • створення методології ведення обліку в системі;
  • навчання та консультації для співробітників;
  • гнучке формування пакета послуг відповідно до потреб вашої компанії.

КОМФОРТ — це комплексне рішення для бізнесів, які прагнуть отримати не просто технічну підтримку, а й професійний розвиток своїх інформаційних систем.

Пакет супроводу ІТС Ретро розроблений для малих і середніх підприємств, які працюють з програмними продуктами Управління виробничим підприємством, Управління торговим підприємством або BAS Управління торговим підприємством.

Цей пакет забезпечує повний супровід програмного забезпечення та ведення бухгалтерського обліку, а також включає всі сервіси, доступні в пакеті ІТС ПРОФ.

 

 

 

 

 

НАБІР ПОСЛУГ ТАРИФНИЙ ПЛАН
ІТС ПРОФ ІТС СТАНДАРТ ІТС КОМФОРТ ІТС Ретро*
Лінія консультацій СофтІнформ, з типових програмних продуктів, хв./день 30 60 90 30
Доступ до оновлень типових конфігурацій програм (portal.bas-soft.eu)
+ + + +
Встановлення спеціалістами СофтІнформ оновлень для типових конфігурацій
1 база 2 бази 3 бази 1 база
Доступ до довідкової інформації (its.bas-soft.eu) 24/7
+ + + +
Очні і відеосемінари щодо змін в законодавстві та їх відображення в програмах (Лекторій)
очні - 2 особи; відео - 1 особа очні - 2 особи; відео - 1 особа очні - 2 особи; відео - 1 особа очні - 2 особи; відео - 1 особа
Сервіс для автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації (регістри, довідники, класифікатори, курси валют; календар бухгалтера) в типових конфігураціях (RDI Service) Безкоштовно Безкоштовно Безкоштовно Безкоштовно
Програма здачі звітності (FREDO-Звіт)
1 юр.особа 1 юр.особа 1 юр.особа 1 юр.особа
Персональні письмові відповіді на запитання від експертів і аудиторів з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку (Консультація аудитора), 12 консультацій / рік
Безкоштовно Безкоштовно Безкоштовно Безкоштовно
Обмін юридично значимими електронними документами (Сервіс FREDO-ДокМен), грн / міс
Безкоштовно Безкоштовно Безкоштовно Безкоштовно
Індивідуальні рішення від компанії (звіти. Обробки), грн / міс
50 Безкоштовно Безкоштовно 50
Індивідуальні консультації з ведення обліку, год. / міс
- 2 години 3 годин -
Розробка або доробка: звітів, друкарських форм, документів, довідників. Налаштування обміну даними між декількома конфігураціями або декількома базами однієї конфігурації. Адміністрування та розширення функціоналу програмних продуктів, створення резервних копій програм. Тестування доробок та усунення недоліків (багів). Встановлення оновлень (понад тарифний пакет). Призначення прав доступу певним особам за бажанням клієнта. Будь-які інші види робіт, грн / год 1 700 1 600 1 600 1 700
Вирішення питань за допомогою програм дистанційного підключення для віддаленого доступу до ПК клієнта, грн / год 1 700 + + 1 700
Пактум. Контрагент для автоматизованого заповнення карток контрагентів на 3 місяці, грн.
900 900 900 900
FlyDoc для електронного документообігу юридично значущими документами, грн.
11 160 11 160 11 160 11 160
Вартість супроводу продуктів BAS ТАРИФНИЙ ПЛАН
ІТС ПРОФ ІТС СТАНДАРТ ІТС КОМФОРТ ІТС Ретро*
3 МІСЯЦІ 4 500 14 600 16 000 -
6 МІСЯЦІВ 8 100 27 400 30 100 -
12 МІСЯЦІВ 15 000 51 300 56 400 22 500

* З 1 липня 2021 року технічна підтримка програмних продуктів УТП та УВП проводиться тільки при наявності діючого ІТС Ретро.

Вартість супроводу продуктів GES (GrainElevatorSoft) ТАРИФНИЙ ПЛАН
ПРОФ СТАНДАРТ КОМФОРТ VIP
3 МІСЯЦІ, грн. - 14 600 16 000 30 500
6 МІСЯЦІВ, грн. - 19 600 30 100 58 500
12 МІСЯЦІВ, грн. - 41 000 56 400 108 600
РІВЕНЬ ПОСЛУГ
ЧАС РЕАКЦІЇ РІВЕНЬ ПРОБЛЕМИ ІТС ПРОФ ІТС СТАНДАРТ ІТС КОМФОРТ ІТС РЕТРО*
НИЗЬКИЙ проблема не є критичною, вирішується спеціалістами в порядку черги 40 годин 32 години 24 години 40 годин
СЕРЕДНІЙ проблема є важливою, вирішується спеціалістами протягом доби або раніше - 24 години 18 годин -
ВИСОКИЙ проблема є серйозною, вирішується спеціалістами в найближчий час - - 10 годин -
НАЙВИЩИЙ проблема є критичною, вирішується спеціалістами в першу чергу - - - -
СПОСІБ КОМУНІКАЦІЇ
Месенджер + + + +
Телефон - + + -
E-mail + + + +
Персональна лінія консультацій - - - -
Кількість відповідальних співробітників з боку замовника 1 2 3 1

 

 

 

Потрібна консультація спеціаліста?
Зв'яжіться з нашим менеджером. Він докладно відповість на всі Ваші запитання.
Отримати консультацію
Відгуки наших клієнтів
Карпенко Тетяна
Гол.бухгалтер, ДП "Криворізьке ХПП" ДАК Хліб України

Автоматизований облік на нашому підприємстві введено з січня 2011 року, з типовою конфігурацією «Бухгалтерський облік». В грудні 2011 року прийнято рішення перейти на нову конфігурацію «Управління елеватором для України», гак як вона об’єднує бухгалтерський облік та оперативний облік зернового складу.

Для нього ми скористалися послугами ТОВ «СофтІнформ» і задоволені кінцевим результатом.

Працівники компанії професіонали своєї справи. Всі питання пов’язані з бухгалтерським, податковим за оперативним обліком зернового складу вирішувалися на високому професійному рівні. Співпраця з цією фірмою допомогла максимально відійти від ручної праці та повністю автоматизувати процес зернового обліку на елеваторі.

Відгук

Дякуємо за звернення!
Ми звяжемось з Вами найближчим часом.