Мета курсу "Оперативне управління в малому бізнесі з використанням програми "Малий бізнес":
- Систематизувати знання слухачів в області оперативного управління в малому бізнесі - з урахуванням сучасних теоретичних і практичних підходів
- Дати повне уявлення про функціональні можливості і області застосування нового типового рішення "Малий бізнес"
- Забезпечити швидку підготовку власників, керівників і фахівців до використання програми для організації ефективного обліку, контролю, аналізу та планування діяльності на підприємствах малого бізнесу
- Сформувати навички для самостійної автоматизації управлінського обліку і оперативного менеджменту на основі "Малий бізнес"
- Забезпечити методичну підготовку фахівців для надання послуг з постановки управлінського обліку і його автоматизації з використанням програми "Малий бізнес"
Курс призначений для:
- власників і директорів малого бізнесу - сервісних, виробничих і торгових компаній, а також компаній, що спеціалізуються на виконанні проектних та підрядних робіт
- менеджерів, відповідальних за оперативне управління виробничої, збутової та постачальницької діяльності
фінансових фахівців, що відповідають за організацію управлінського обліку і планування
власників і директорів фірм-партнерів - фахівців фірм-партнерів, орієнтованих на надання послуг з постановки управлінського обліку і його автоматизації на підприємствах малого бізнесу
В результаті проходження навчання слухачі повинні:
- Розуміти принципи побудови повного циклу оперативного управління в малому бізнесі
- Вміти ефективно використовувати можливості програми "Малий бізнес" для автоматизації обліку, планування, контролю та аналізу діяльності підприємства малого бізнесу
- Мати навички роботи в програмі "Малий бізнес"
- Володіти технологіями планування і бюджетування в обсязі, необхідному для вирішення завдань малого бізнесу
- Вміти контролювати роботу співробітників за допомогою можливостей програми і формувати різні мотиваційні схеми заохочення персоналу
Короткий зміст курсу "Оперативне управління в малому бізнесі...":
1. Програма "Малий бізнес" як основа інформаційної системи оперативного менеджменту в малому бізнесі
- Поняття оперативного менеджменту. Класичний цикл управління підприємством і його реалізація в програмі "Малий бізнес"
- Структура програми, коротка характеристика і призначення кожного з розділів
2. Основні бізнес-процеси. Управління замовленнями і клієнтською базою
- Реєстрація звернень та потреб клієнтів
- Планування та контроль виконання дій за зверненнями покупців
- Замовлення покупця
- Аналіз потреб за замовленнями покупців
- Виконання замовлень покупців. Облік і планування
- Закриття замовлень. Контроль виконання. Оцінка клієнтом якості виконання замовлення
- Аналіз продажів
- Основи технології CRM
3. Забезпечення основних процесів
- Облік даних щодо випущеної продукції, роботи, послуг, товарів
- Склад виробів і технологія випуску
- Аналіз потреб виробництва у сировині та матеріалах. Планування закупівель на підставі потреб підприємства
- Робота з постачальниками. Контроль виконання плану закупівель
- Складський облік запасів
4. Фінанси
- Аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості. Взаєморозрахунки з контрагентами
- Оперативне управління грошовими коштами, платіжний календар
- Управління витратами. Розрахунок фактичної собівартості
- Формування вартості покупних товарів у торговельній діяльності
- Облік витрат підприємства, які не включаються до складу собівартості
- Аналіз доходів і витрат підприємства
- Складання фінансової звітності за даними управлінського обліку - баланс, прибутки і збитки, рух грошових коштів
- Фінансове планування. Складання основних бюджетів та контроль їх виконання
5. Персонал
- Облік відомостей про співробітників підприємства
- Планування роботи персоналу. Завдання на роботу. Зовнішні та внутрішні завдання
- Аналіз виконання завдань і доручень
- Контроль завантаження персоналу, робочі календарі
- Облік робочого часу співробітників
- Погодинна і відрядна системи оплати праці
- Управління фінансовою мотивацією персоналу. Оплата за результат. KPI
6. Додаток № 1. Короткий опис схем обліку товарних операцій, які не розглядаються в рамках навчального курсу
- Прийом і передача товарів на комісію
- Передача і прийом товару на відповідальне зберігання
- Прийом і передача запасів у переробку
- Роздрібна торгівля
Тривалість курсу: 24 академічні години протягом трьох днів з 10:00 до 18:00 з перервами на обіди та кава-брейки.
Вартість курсу: Розраховується індивідуально.
*Сертифікат не видається.
У вартість курсу "Оперативне управління в малому бізнесі з використанням програми "Малий бізнес" включено методичні матеріали з даного курсу, обід та кава-брейк. На третього і кожного наступного учасника надається знижка в розмірі 20% від вартості участі.