СОПРОВОЖДЕНИЕ

Почему стоит работать именно с нашей компанией

 

Благодаря нашим специалистам (отделу программистов с многолетними опытом, знаниями, а также исключительно сертифицированным консультантам-аналитикам с большим стажем работы) все клиенты нашей компании получают:

  1. оперативную установку обновлений для любых типовых (недоработанных) конфигураций в течение 5-ти рабочих дней с момента выхода нового релиза;
  2. оперативную установку обновлений для любых нетиповых (доработанных) конфигураций от 1-го до 7-ми рабочих дней (в зависимости от размера обновления) после выхода нового релиза;
  3. качественные и индивидуальные разработки и доработки отчетов, печатных форм, документов, справочников специально под каждого клиента согласно запроса;
  4. настройку мгновенного обмена данными между конфигурациями либо несколькими базами одной конфигурации;
  5. расширение функционала (возможностей программного продукта клиента);
  6. создание резервных копий для оперативного восстановления данных при возникновении неисправностей;
  7. тестирование блоков программы, доработок и т.п. на ошибки и мгновенное их исправление;
  8. по требованию клиента назначаем права доступа определенным лицам (полные или ограниченные);
  9. индивидуальный подход предоставления консультаций по ведению учета.

 

 

 

НАБІР ПОСЛУГ ТАРИФНИЙ ПЛАН
СТАНДАРТ КОМФОРТ КОМПЛЕКС ON-LINE (ІНДИВІДУАЛЬНИЙ)
Лінія консультацій СофтІнформ, з типових програмних продуктів, хв./день 30 60 90 За домовленістю
Доступ до оновлень типових конфігурацій програм (portal.bas-soft.eu)
+ + + +
Встановлення спеціалістами СофтІнформ оновлень для типових конфігурацій
1 база 2 бази 3 бази 4 бази
Доступ до довідкової інформації (its.bas-soft.eu) 24/7
+ + + +
Очні і відеосемінари щодо змін в законодавстві та їх відображення в програмах (Лекторій)
очні - 2 особи; відео - 1 особа очні - 2 особи; відео - 1 особа очні - 2 особи; відео - 1 особа За домовленістю
Сервіс для автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації (регістри, довідники, класифікатори, курси валют; календар бухгалтера) в типових конфігураціях (RDI Service) Безкоштовно Безкоштовно Безкоштовно Безкоштовно
Програма здачі звітності (FREDO-Звіт)
1 юр.особа 1 юр.особа 1 юр.особа 1 юр.особа
Персональні письмові відповіді на запитання від експертів і аудиторів з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку (Консультація аудитора), 1 консультація / рік
Безкоштовно Безкоштовно Безкоштовно Безкоштовно
Обмін юридично значимими електронними документами (Сервіс FREDO-ДокМен), грн / міс 51 Безкоштовно Безкоштовно Безкоштовно
Індивідуальні рішення від компанії (звіти. Обробки), грн / міс
50 Безкоштовно Безкоштовно Безкоштовно
Індивідуальні консультації з ведення обліку, год. / міс
1 година 1 година 3 години За домовленістю
Розробка або доробка: звітів, друкарських форм, документів, довідників. Налаштування обміну даними між декількома конфігураціями або декількома базами однієї конфігурації. Адміністрування та розширення функціоналу програмних продуктів, створення резервних копій програм. Тестування доробок та усунення недоліків (багів). Встановлення оновлень (понад тарифний пакет). Призначення прав доступу певним особам за бажанням клієнта. Будь-які інші види робіт, грн / год 900 900 900 900
Вирішення питань за допомогою програм дистанційного підключення для віддаленого доступу до ПК клієнта, грн./ год. 720 720 720 720
Пактум.Контрагент для автоматизованого заповнення карток контрагентів на 3 місяці
600 600 600 +
FlyDoc для електронного документообігу юридично значущими документами
5000 5000 5000 +
Вартість супроводу
ПІВРІЧЧЯ, грн. 3450 10599 15776 За домовленістю
РІК, грн. 6450 19780 29440 За домовленістю
РІК (ПОМІСЯЧНА ОПЛАТА), грн. 700 2150 3200 За домовленістю
РІВЕНЬ ПОСЛУГ
ЧАС РЕАКЦІЇ РІВЕНЬ ПРОБЛЕМИ СТАНДАРТ КОМФОРТ КОМПЛЕКС ON-LINE (ІНДИВІДУАЛЬНИЙ)
НИЗЬКИЙ проблема не є критичною, вирішується спеціалістами в порядку черги 40 годин 32 години 24 години 18 годин
СЕРЕДНІЙ проблема є важливою, вирішується спеціалістами протягом доби або раніше - 24 години 18 годин 16 годин
ВИСОКИЙ проблема є серйозною, вирішується спеціалістами в найближчий час - - 10 годин 8 годин
НАЙВИЩИЙ проблема є критичною, вирішується спеціалістами в першу чергу - - - 4 години
СПОСІБ КОМУНІКАЦІЇ
Месенджер + + + +
Телефон + + + +
E-mail + + + +
Персональна лінія консультацій - - - +
Кількість відповідальних співробітників з боку замовника 1 2 3 За домовленістю

 

 

Требуется консультация специалиста?
Свяжитесь с нашим менеджером. Он подробно ответит на все Ваши вопросы.
Получить Консультацию
Отзывы наших клиентов
Карпенко Татьяна
Гл. бухгалтер ООО "ПП "Переробник"

Автоматизированный учет (1С:Підприємство) на нашем предприятии введено с января 2011 года, с типовой конфигурацией «Бухгалтерія для України». В декабре 2011 года принято решение перейти на новую конфигурацию «Управління елеватором для України», гак как она объединяет бухгалтерский учет и оперативный учет зернового состава.
Для него мы воспользовались услугами ООО «СофтИнформ» и довольны конечным результатом.
Работники компании профессионалы своего дела. Все вопросы, связанные с бухгалтерским, налоговым по оперативным учетом зернового состава решались на высоком профессиональном уровне. Сотрудничество с этой фирмой помогла максимально отойти от ручного труда и полностью автоматизировать процесс зернового учета на элеваторе.
отзыв

Спасибо за обращение!
Мы свяжемся с Вами в ближайшее время.